Абсолюттік (даусыз) дін

Home » Рефераттар » Абсолюттік (даусыз) дін
Рефераттар Комментариев нет

Абсолюттік дін, біріншіден, өзін-өзі айқын ашқан дін. Дін айқын болып табылады, ол дін тұжырымдамасы өзі үшін объективті болып кезде ғана көрінеді; бұл түпкі мақсатқа шектеулі емес, бірақ дін өзінің тұжырымдамасына сәйкес өзі үшін объективті болып табылады.
Жалпы тұжырымдамасына сәйкес дін абсолютті мәнін сана болып табылады: төмендегідей Дәлірек айтқанда, бұл білдірді болады. Бірақ сана әр түрлі болып табылады, және, демек, біз екі жағын бар: ақыл-ой мен абсолюттік мәні. Басқаша эмпирикалық сана мен табиғаттың: екі тарап бірінші сыртқы соңына ретінде әрекет етеді.

Олар бір-біріне қарсы болып табылады, және өздері үшін де шектеулі, өйткені, онда ақыл шынайы ақырлы, бірақ абсолюттік мәні туралы хабардар. Құдайдың өзі өзі айырмашылық өзі сана болып табылады, және сана, ол біз сананың жағы атаймыз үшін субъектісі ретінде өзін береді. Осылайша, әр келген сайын біз соңғы сыртқы ретінде бір-бірімен байланысты, ол сананың екі жағын бар. Бірақ дін қазір өзін қабылдайды, егер, мазмұн және дін өзі жататын бұл бүкіл сана өзіне ретінде мәні мен рухына ретінде өз мәні, өзін-өзі тану байланысты болады, бұл рух, сондықтан дін жатады. Осылайша, біз екі жағын бар: ақыл-ой мен нысан; бірақ, ашық болып табылатын, өзіне толық дін, өзін-өзі зардап шеккен, пәндік мәні рухы өзіңіз біле тұра, дін, мазмұн өзі және пәні болып табылады. Рухтың өзі жататын болып алғаш рет, мазмұн және дін рухы ғана рух болып табылады. Ол мазмұны, тақырыбы болғандықтан рух өзін-өзі тану, сондай-ақ, ол айырмашылық, ол өзіне финалға ретінде әрекет субъективті сана, басқа жағын береді. Ол өзіне толық дін болып табылады. Бұл осы дерексіз идея немесе дін, шын мәнінде идея бар. Философиялық мағынада үшін, идея бұдан былай ішкі немесе субъективті болып болуы, шындық, объективтілігін бар, яғни, тақырыпты өзі ие тұжырымдамасы болып табылады, және өзін objectifies, бірақ оның мақсаты сол уақытта болып табылады, өзіне қайтару немесе — Біз мақсатқа тұжырымдамасын атайды орындау, сол дәрежеде объективті болып табылатын мақсатын жүзеге асырылады.

Онда объектіленген Дін болса, бұл қандай, оның объектісі ретінде, сананың мәні, ол бастапқыда түсінген сияқты, және тек тұжырымдамасы, немесе бұл біздің бірінші тұжырымдамасы болғаны сияқты болды. Абсолютті дін — бұл орындау, өзін дін, өзін оның мазмұнына ең бар дінді ашты.

Бұл дін, өзі үшін рух жатқан дін, дін өзі өзі үшін объективті, христиан дін айналды аяқтады. Ол мызғымас әмбебап және жеке рух, шексіз және ақырлы рухы; олардың абсолюттік жеке басын куәландыратын осы дін мен оның мазмұны болып табылады. Әмбебап күші бірдей дәрежеде, онда пән, ол өзі, қазір ол өз ішіндегі өзі-ауқаты болып табылады, және, осылайша, өзіне өзін ерекшеленеді, өзіне білім, соңында рухын сәйкес, бірақ соңғы уақыт деп санайды, өйткені зат өзіне, ол жерде қалады және осы бөлімшенің кезінде қайтарады.

Әдетте теология, сана субъектісі күн сияқты, толық, осылайша сыртқы объектінің бір түрі болып табылады субъективті сана бөлек, аспан, оның объективтілігі Құдайдың білімін жатады, бұл мағынасы бар, және т.б. тақырыбы. Е., берік сыртқы тағы бір нәрсе, анықтамасына сақталды. Сұраққа қандай [ол] сыртқы емес, бірақ дін өзі, яғни біз Құдайға, тақырыпты қоңырау өкілдік бірлігі болып табылады, сондықтан. Керісінше, абсолюттік дін тұжырымдамасы орнатуға болады

Осы уақыт көзқарасы біз дін, діни, кішілерге емес, нысан туралы әңгіме болып табылады, сондай-ақ санауға болады. Адамдар сондай-ақ олар тақуалық сияқты әр түрлі діндерді бар; Сіз, оны білу үшін емес, субъектісі ретінде ең бастысы Құдайды білу мүмкін емес — ол оның лауазымы, субъектінің мінез-құлық болып табылады. Айтуынша, осы көріністі таба аласыз. Бұл біздің жасына түрі болып табылады, бірақ бұл өте маңызды прогресс жасалған, маңызды шексіз сәт болды, ол арқасында субъектінің сана абсолюттік уақыт деп танылады фактісі тұрады. Тараптар бірдей мазмұнды бар, және екі тараптардың осы өзі-ауқаты діні болып табылады. Біздің заманымыздың үлкен прогреске субъективті абсолюттік уақыт ретінде белгілі екенін, және бұл маңызды анықтамасы болып табылады. Нүкте, алайда, бұл [субъективті] анықтау әдісі болып табылады.

Осы ұлы прогресс қатысты келесі кету керек. Кем дегенде сыртқы түрі, бөтен нәрсе, оның жүзеге мазмұны, және шын мәнінде сипатталады сана анықтау дін үшін. Дін кез келген қалаған мазмұнды болуы мүмкін, сананың тұрғысынан бойынша бөлінбеген оның мазмұны басқа жағында тұрарлық нәрсе болып табылады, және осы аян анықтау қосылады, дегенмен бір нәрсе берілді және сыртқы ретінде, алайда, мазмұны бізге пайда болады. Мұндай өкілдік салдары белгілі, бірақ тек енжар сенім сақталады және, екінші жағынан, сондай-ақ түпкі нәтижесі мен ғибадат болып табылады сезім субъективті әкеледі тиіс емес, бұл берілген құдайлық мазмұны болып табылады. Демек, сана тұрғысынан көзқарас тек нүкте емес. Дұға ол осылайша сана тұрғысынан бар алшақтық жояды, оның тақырыбы, оның өз жүрегінде, оның дұға және дұға экстази өз еркіне тиеген. Сана тұрғысынан, сондай-ақ, субъективті осы nechuzhdosti әкеледі қашықтық емес, рух, абсолюттік және жақын тұңғиығына осы батыру болуы.

Бірақ тіпті осы алшақтық жою жолын түсіну және бөтен текті болады — Құдайдың рақымына, бұл адам өзіне жат нәрсе ретінде мойындау керек және оған ол енжар болып жатады. Біз сияқты дін туралы айтып анықтамасын қаратып алшақтық Mind, яғни Құдай қалайды құрамында субъективті сана болып табылады. Пән жылы, сондықтан субъективті сабақтастығы және басқа да бар — объективтілігі. Басқаша айтқанда, субъект нақты қарым-қатынас ретінде тұтастай үшін маңызды болып табылады. Бұл көрініс, сондықтан елеулі жататын анықтамасын көтереді. Ол рух бостандығы байланысты рух оны қайтадан қалпына келтіру қажет: ол өзі болуы мүмкін емес еді, онда көзқарас жоқ, мұндай нүкте бар. Абсолюттік дін тұжырымдамасы дін өзі үшін объективті екенін қамтиды. Бірақ тек ұғым. Тұжырымдама тұжырымдамасын сана — бір нәрсе, мүлдем басқа болып табылады.

Демек, дін абсолютті тұжырымдамасын осы тұжырымдамасын сананың әр түрлі болуы мүмкін. Бұл партия және хабардар анықтау әрекет; Ең бастысы — бұл дін болып табылады. Тұжырымдамасы өзі біржақты тәртіппен ол өзіне сияқты қабылдады; дін ретінде, өйткені ол бір жақты жолы болып табылады, онда ол бар [] екі ғана бір анықтамасын бар өте бір жақты субъективті, тек шексіз нысаны, таза сана, таза білім өзі болып табылады, және бұл мағынасыз болып табылады тек оның ішіндегі өзі-ауқатын түсінеді, дін, бірақ тек дінге өзі үшін емес, объективті өзіне түрінде мазмұнын бере отырып, objectifying, әлі нақты емес. Bias — бұл inanity.

Шындыққа дұрыс дін білім абсолюттік мазмұны болып табылады. Бірақ мұнда мазмұны дұрыс емес, бірақ тек нашар жоспарланған. Сондықтан, мазмұн болуы тиіс, бірақ ол олай кездейсоқ, әрине, эмпирикалық анықталады, және, осылайша, Рим дәуіріне ұқсас бар пайда болады. Уақыт Роман Caesars біздің өз көптеген ұқсастықтар бар. Ескере отырып, ол бар, сондай-шексіз ретінде түсініледі, бірақ бағзы ретінде ол қарама-қарсы тікелей өтіп, тек ақырлы және шектеулі болады. Осылайша, Сіз үстіміздегі болуға мүмкіндік береді бостандығынан түрі бар; ол сана айырмашылықты тереңдетеді және, осылайша, бойкүйездік субъективті ретінде, осылайша айтқанда, рух маңызды нүктесін бас тартқан ұмтылу.

Дін рух ретінде рухтың өзі білімі; таза білім, ол рух ретінде өзін білмеймін, және, осылайша, онда елеулі емес, және субъективті білім бермейді. Ол тек шектеулі білім субъективті білдіреді, осылайша, субъективті және өз салты емес, Бірақ, бұл, білім, және, ең алдымен, қандай нәрсе ретінде өзіне табылған, және, осылайша, білім өзінде жатырөзі-ауқатын, бағыттау кейбір оғаш инопланетном деген сағынышты сезімін ретінде, әбден оның аяқ-сезім, сондықтан кейбір инопланетном оғанөзі-ауқатын ретінде бір мезгілде шексіздік сияқты beskonechnogo- жүгіртті.

Керісінше, абсолюттік дін затқа тең болып табылатын, субъективті немесе шексіз нысандарын айқындайды. Бұл субъективті, бұл шексіз нысаны, заттар осы шексіз икемділігі, өзі біз білім қоңырау пән жасауға өзі бөлікке бөлінеді, оның қабілеті, таза зиялы; сізбен жеке басын ретінде мазмұн актілер, шексіз елеулі субъективті өзі тақырыбы мен мазмұнын құрайды, өйткені. Бұл субъективті қорытынды мазмұны, онда қайтадан шексіз объектінің түрлі. Бұл қоғамдастықтың өмір рухы ретінде әрекет емес, және ол объектінің тек біржақты анықтауға бар болса, ол басқа жағында болса, Құдай, рух ретінде пайда болады.

Бұл — ұғым, ол идеяның тұжырымдамасы болып табылады, абсолюттік идея, нақтылық қазір тақырыпты өзі бар рухы рух болып табылады, және, демек, бұл дін дін Өзін анықталды Құдай өзін көрсетеді. Аян шексіз түрінде шешімі, өзін-өзі анықтау, басқа үшін болып табылатын және осы өзін табу рух мәні тиесілі білдіреді. Ашылмаған рухы — бұл рух емес. Біз Құдай жаратылған деп айтқан кезде, онда біз ақыл бар тағы бір рет қайталануы мүмкін емес әрекет жасаған; болуы мүмкін емес немесе Құдай өзімізді ашуға болады мүмкін немесе ашу үшін емес, осындай анықтау, қалай — бұл кездейсоқ еркін анықтамасы болып көрінген Құдайдың тұжырымдамасын байланысты емес. Бірақ табиғатта рух ретінде шын мәнінде Құдай және өзін-өзі анықтау бар, ол бір рет әлем құру, бірақ мәңгілік Creator мәңгілік өзін-өзі аянды жоқ, бұл акт болып табылады. Бұл — оның түсінігі, оның анықтамасы.

БӨЛЕН дін, рухына рух, сондай-ақ, рух дін, ол басқаларға жабық емес болып табылады, тек уақытша басқа. Құдай көп деп санайды және оның мерзімсіз қозғалыс, оны қабылдайды. Рухтың өзі таныта — бұл оның акт және оның өмірлік оның жалғыз акт болып табылады, және ол тек өз акт болып табылады. Дәл қандай Құдай өздерін табу бұл анықталды? Яғни, ол тапса шексіз нысаны болып табылады. Абсолютті субъективті анықтамасы болып табылады, соңғы мазмұнды positing, айырмашылықтарды positing асырылады; ол соншалықты өзіне осы айырмашылықтарды жүзеге асыруға қуаты ашады. Оның болуы әрқашан осы айырмашылықтарды жүзеге асыруға, сонымен қатар болуы өзі де оларды қайта өтеді. Басқа бар екенін көрсетеді. Бұл — Аян анықтамасы.

 

LEAVE A COMMENT

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.